2009年10月7日 星期三

2009.10.7 小珏澄3個月大喇~~~

今晚mami攬住兩個寶貝豬~~~ 好happy~~~ ^.^ 



mami同哥哥錫到扁晒~~~ 因為, 妹妹今日3個月大喇~~~



初吻一早已經比哥哥攞左~~~ hehe~~~



mami又錫先~~~



哥哥又要搶住錫~~~



哈哈~~~ dadi都加入埋~~~ 錫到燶晒~~~



好唔滿意嘅妹妹!! 好滿足嘅dadi mami!! 仲有個好想繼續錫嘅哥哥仔!!! hehe~~~



姑婆呵番~~~ ^.^



妹妹第一個cake~~~



四份之一歲喇!!! 3個月大喇!!! 乖乖囡喇~~~ ^.^



全家幅~~~ ^.^



我地教左姐姐~~~ 影多d多d再多d!!!


佢竟然叻到zoom埋左..... 唔影個cake >.<~~~ 算啦!!! 對姐姐不能要求太多......



好彩到影埋姑婆時唔夠位, 又影得番個cake喇~~~ ^.^



唱歌先~~~ 妹妹好似自己吹緊candle咁呢!!! ^.^



唱完~~~ yeah~~~



lumlum代表澄澄~~~ 切蛋糕~~~



妹妹抗議~~~ 我都無得食~~~ =p


sorry啦!! 而家食住手仔先啦!!! 大個女大把蛋糕食呢!!! ^3^



個"澄澄3個月大"牌仔, 比哥哥食得好滋味~~~ hehe!!!



妹呀妹~~~ 好多謝你黎左我地個家庭!!! 帶比我地咁多歡樂呢!!!


祝你永遠健康, 平安, 幸福, 快樂!!!! 我地愛你呀~~~~


PS: 舖頭仔 - 新開設 奶媽專區 ^.^


先推出好抵好用餵奶巾, 之後仲會有好多好著餵奶衫, 用品... 等等等 ^.^



沒有留言:

張貼留言