2009年10月26日 星期一

2009.10.11 母校140週年 ^.^

哈哈~~~ 睇番D相都覺得好好玩, 好開心~~~ ^.^


同D舊同學一齊約埋母校140週年開放日一齊帶埋仔女返去影吓相!!!


DADI話, 不如著番校服返去玩啦!!! 咁有紀念價值!!!


開頭仲覺得, 吓~~~ 幾廿歲人扮學生妹, 好樣衰喎!!! 哈哈!!!


點知, 契媽都覺得好好玩喎!!! 問吓EE同舅父仔, 又咁犀利幫我地班到3SET半校服!!!


好啦~~~ 先去契媽屋企變身出發啦~~~


十幾年後, 一齊著番呢套校服!!! 哈哈~~~   



好想搵番以前細個時同契媽影嘅相對比吓~~~ 而家係晒床下底!!! =P



多左兩隻小寶貝~~~ ^.^



女校黎咖呢~~~ ^.^ 同妹妹一齊影啦!!!



由細到大都咁細心~~~ LOVE YOU~~~ HEHE~~~



有隻小朋友係後面喊緊~~~ 哈哈!!!



lumlum唔知我地做乜咁興奮!!! 同lucy玩吓好過~~~



外籍老師??? hehe~~~



攝影師上吓鏡先~~



返到去喇~~~ 好多人呢~~~



老師都笑我地咁抵死~~~ 著住校服揹住個女~~~ ^.^



比dadi偷拍到我地嘅興奮~~~ ^.^



行埋去d真學生度~~~



混入去影吓相~~~ 都唔係太覺得年齡差左好大截!!! hehe~~~



仔仔豬又影~~~ ^.^



我同契媽都無機會戴嘅花tie!!! 因為我地無升上去中六七~~~ ^.^



傻豬仔~~ ^.^



企番以前影相嘅位~~~



^.^



好開心嘅校工~~~



多兩位願意同我地一齊癲嘅同學仔~~~ ^.^



haha~~~



其實得契媽一個下半身都係校服~~~ ^.^



我地有牛仔褲~~~



好多好多年前, 我地都係呢度影過相~~~ ^.^



而家多左個lumlum豬~~~



公然攬住外籍老師???? 哈哈~~~



合照~~~



ee都係呢間~~~ ^.^



小學部~~~



全家幅~~~ ^.^



好鐘意呢張~~~ ^.^



妹妹呀?? 悶唔悶呀???



有人同佢傾計就開心晒~~ ^.^



開心mui~~~ ^.^



又合照~~~



再合照~~~ 可惜alva ee你唔黎得~~~



小朋友見到有書睇~~~ 即刻坐定定!!!



契媽揍妹妹~~~



mami突然被要求講故事~~~ 友人說: 媽媽唔易做~~~ hehe!!!



有人玩咪~~~ hehe!!!



library~~~



我地一齊讀嘅2b班~~~



人人都記得嘅bunsen burner~~~ haha~~~



lab~~~



小學班房~~~



係呢間學校最後一年嘅班房~~~ ^.^



行行行~~~ 影影影~~~ 好攰喇~~~~~



返去gym再同好多老師s影相~~~



真係人山人海呢~~~ ^.^



換番套衫, 準備走先遇到嘅老師!!! 哈哈!!! 一見到你就好多笑話飛入個腦!!! =p



仲有校長~~~ ^.^



下次唔知係幾多年後先再會返黎呢??? ^.^


PS: 舖頭仔消息:


韓國熱賣SPECTRA好好用奶泵, 加多左好多圖片, 配件&奶袋都上左架喇!!!



仲有兩大 SUPER PROMOTION: 7日退貨服務!!! &  10月/11月超優惠: 送多一SET$250嘅配件, $1099就可以用雙泵喇!!! ^.^



詳情: 去http://www.lum-smart-family.com/睇吓啦~~~


9 則留言:

  1. 黑色衫果位真係好YOUNG下喎

    回覆刪除
  2. 真係好攪鬼喎!!

    回覆刪除
  3. aiya... ur last class should be F.5D arh!! not 5C arh!!

    回覆刪除
  4. 哈哈!! 一 d 都唔似做左人地媽媽, 最多都係似大姐姐... F6/F7 學生!

    回覆刪除
  5. MAMI 你仲係好後生呀!其實真係好似學生妹..真係睇唔出你原來1仔1女架~

    回覆刪除
  6. CARY 好正喎, 學生妹^_^

    回覆刪除
  7. cary mama is no different from the real students!!  still very young & pretty!!

    回覆刪除
  8. 你哋著番校服真係好似學生呢!

    回覆刪除