2011年4月7日 星期四

2011.4.5 清明時節遊馬灣 ^.^ (1)

星期二, 清明節~~~ 仔仔豬放假, 咁啱dadi又off喎~~~


而我地係呢兩個星期日先要去拜山, 正日唔洗~~~


所以, 就一家4口, 拖住一大車行李~~~ 出發喇~~~ ^.^


兩隻小寶貝仲爭住幫手推bb車呢~~~ ^.^



不過會失控撞牆嘅~~~ 都係等dadi幫手安全d!!! 於是就咁樣3個齊齊推~~ 哈哈!



食飽飽早餐, 我地10點幾就去到今日嘅目的地~~~ 馬灣喇~~~ 沙灘得幾個人咋!!!



呢朝無乜太陽, 其實都幾寒, 所以兩個都著住褸玩沙~~~ ^.^



我同妹妹呢??? 唉....... 就係咁喇~~~


澄澄小朋友經過一個冬天之後...... 又再一次唔肯掂沙喇, 一放佢落去就大喊喇!!


不停咁話, 糟糟呀!!! >.<~~~~ 幫佢著左襪都唔肯



結果~~~ 就係咁坐係bb車上面睇住dadi同哥哥玩喇~~~~



哥哥同dadi跑跑跑沙灘, 勁開心呢~~~~



dadi話哥哥係咁跑落海玩~~~ 哈哈~~~



睇見你兩父子咁開心, 我都好lumlum呢~~~ ^.^



之後就係玩玩玩沙~~~~ 玩左好耐呢!!!!



近近地就去到一個沙灘, 可以比仔仔豬任玩~~~ ^.^ 真係好喇!!!




再試多一次氹妹妹一齊玩.... 都係失敗!!!!


於是就比佢自己一個沈思吓~~~ =p



我去同佢地影跳跳相~~~ ^.^



hehe~~~ ^.^



 



 


 


3 則留言:

  1.  Ching Ching's so girlie, maybe she'll start not going outdoor and only wants to go shopping soon!!! LumLum Ju so happy going to all these places with whole family, ho hung fook leh!

    回覆刪除