2011年4月22日 星期五

2011.4.19 第一次去學校接仔仔豬放學

2011.4.19我地同埋妹妹第一次去學校接仔仔豬放學!!!


返左呢間學校大半年, lumlum豬都係搭校車返學放學


而一個星期有兩日, 佢都會留校玩興趣班, 會跟下午班校車放學!!!


而4月19日呢日, 因為我地約左成班屋企人去食buffet, 又撞啱要留校課後活動日, 想早d去接佢同佢一齊去!!!


於是, 就齊齊出去接佢放學喇~~~~


一去到課室門口, 就見到有個好開心好興奮嘅小傻豬即刻大叫mami, 攞書包飛撲出黎喇~~~~ ^.^ 多謝老公即刻影影影, 完全捕捉到仔仔豬開心興奮嘅呢一刻!!!



好開心~~~~



話比老師知, 我都話mami會黎接我咖啦~~~ ^.^


原來有個小朋友呢日好興奮咁, 一早話左比好多個老師知: "今日我mami, 爸爸同埋妹妹黎接我放學呀!!! ^.^"



妹妹呢??? 就愛上左哥哥學校嘅 洗手盆~~~~ 哈哈!!! 洗到唔肯停呢~~~ ^.^



lumlum豬呢個好開心嘅小朋友, 不停咁同我地講野呢~~~~



同dadi入左toliet都不停咀~~~ 係咁講左好多學校嘅野比我地知



哈哈~~~ 洗手都繼續興奮講緊野~~~~



那邊~~~ 妹妹繼續冷靜地.... 洗手!!!! 哈哈!!!



哥哥同同學仔傾計仔, 佢都少理~~~~ =p



小朋友仔問~~~ 我可唔可以買野飲呀????



當然可以啦~~~~



嘩~~~~ 即刻坐定定慢慢嘆~~~ ^.^



so so happy~~~~~ ^.^



知足常樂~~~ 有相親相愛嘅家人+一盒飲品!!! 呵呵!!! 等於超大快樂!!!!! ^.^



終於幫妹妹離開左個洗手盆~~~ 哈哈!! 齊齊合照~~~~



妹呀??? 係咪諗緊讀呢間學校好唔好呀?? 



之後, 我地同仔仔豬換左去街衫, 走喇~~~~ 



睇吓呢個小朋友嘅動作, 就feel到佢仍然係super 興奮ing~~~~~~~~



有mami dadi 妹妹接放學, 再加上出發去食buffet!!!! 真係好好好興奮呢~~~~~~~



so happy to see your happy face~~~~ dear!!!!! ^.^



後記: 有隻小傻豬太太太興奮, 用晒d電, 一搭地鐵就~~~ zzzZZZzzzZZZ~~~ HEHE!!!



2 則留言:

  1.  really ho hing fun wor!! Reminds me of when my God grandma came to pick me up after school, :D Maybe you gotta do this every now and then leh, I'm sure it'll be one of his memorable moments when he grows up! >.<

    回覆刪除
  2. 小朋友真係好鍾意mami, dadi去接放學架, a&b都好鍾意我送佢地返學, 接佢地放學. 而且又可以同老師了解一下小朋友係學校既學習情況, 真係好好架呢~~~ 不過到adrian升了中學, 我就只送過佢2次返學, 1次放學. adrian都好鍾意我送佢, 不過我怕佢比人笑, 所以無mud點去了. 再加上佢真係大個仔啦....

    回覆刪除