2011年4月11日 星期一

2011.3.14 babies on the shelf ^.^

先要多謝老公送比我嘅結婚周年禮物~~~ =p


就係呢個係我房嘅新book shelf!!!


為左測試一下我可以放幾多書上去, 我地請左兩隻一d都唔怕高嘅monkeys, 坐上去玩吓!!! 呵呵!!!!


哥哥一上去就發現左本mami同妹妹睇完順手放左上去嘅書~~~ 好留心咁睇睇睇!!!



妹妹就兩頭望~~~



睇吓妹妹對住哥哥傾慕嘅眼神!!! 哈哈~~~



lumlum豬話: 睇完~~~ hehe~~~



跟住做左樣好殘忍嘅事~~~



就你表演拋左minnie落去~~~



mami話no no咖~~~ 妹妹就跟住講~~~



睇吓~~~ 其實真係好高咖~~~~~



不過佢兩個一d都唔驚~~~ 不知玩得幾happy!!!



唯一一張一齊望鏡頭~~~ ^.^



love you two, little monkeys~~~~~~~~~~


ps:舖頭仔消息:


有facebook嘅, 請like左我地個page, 可以保持最新update呢~~~ ^.^


忍唔住想講少少..... 我地smart family..... 5月將會有個大突破!!! 希望一切都會好順利!!!


 


Smart Family 益智玩具, 圖書, 幼兒用品 & 餵母乳衫 ^.^
 



 


4月新書&上架 ^.^ & lumlum豬勁鐘意韓國小企鵝Pororo和鯨魚洗澡玩具 - 拉繩會游水和噴水!!







2 則留言:


  1. 嘩!唔係講笑,真係好高喎!你又會咁大膽敢放埋妹妹上去坐既?
    [版主回覆04/15/2011 21:50:00]hehe, 下面其實係我張床~~~ 應該ok嘅!!! ^.^
    而且妹妹仲定過哥哥~~~ =P

    回覆刪除