2011年4月9日 星期六

2011.1.31 澄澄第一次睇跌打

而家睇番d相, 妹妹好似唔同晒樣咁呢~~~ ^.^


話說1月30日星期日, 起身同妹妹換衫時..... 一郁佢就喊.....


呢個囡其實真係好少會喊, 覺得好奇怪?? 慢慢觀察吓, 發現.... 佢唔肯郁隻左手....


好驚呢..... 唔知道佢做乜事呢???


第一時間即刻想同佢去醫院照x ray,  睇吓隻手做乜事???? 


打電話問吓agent, 打電話問吓朋友.....


慢慢見到呢個囡, 好正常咁活動, 除左隻左手只肯郁少少, 唔肯大動作!!!!!


觀察完覺得, 應該係扭親, 唔關d骨事, 結果打左電話比我地一家都好愛嘅跌打師傅, 答左佢好幾個問題之後, 佢話應該係跣左較, 可以觀察多一兩日先去睇佢!!!


結果, 第二日, 我地就出發去搵師傅喇~~~ 就快過年喇, 希望妹妹快d無事啦!!!


到達~~~~ 好好彩無乜人~~~


師傅即刻同佢按按按~~~



妹妹坐定定, 成個公仔咁任得師傅按~~~ ^.^



仲有電視睇添~~~ 一d都唔痛~~~



嗰兩日, 如果我地舉起佢隻左手臂, 佢會縮番, 不過, 師傅慢慢按按按, 舉手都ok喇~~



按左約10分鐘, 師傅就抱佢去引佢用隻左手按電視掣, 佢又ok喎



最後, 再按左陣膊頭, 好舒服咁呢~~~ mami都想比師傅按吓呢~~~ =p



師傅再將佢對手臂開開合合~~~ 成功!!!! 已經完全回復原位喇!!! 過一兩日就無事咖喇!!!



真係超超超級唔該晒師傅呢~~~


佢係我地一家人同埋介紹左好多朋友都好鐘意佢嘅跌打師傅+氣功師傅+中醫師呢~~~


幫左我地好多次呢~~~ ^.^ 有個好醫師真係好幸福呢~~~


至於妹妹其實點解會跣左較嘅呢???? 真係唔知道呢.....


好似我地有時唔小心扭親咁, 佢應該係瞓覺時整到自己呢~~~


回想番當時..... 真係好驚好緊張呢~~~


好彩, 係小事~~~~ ^.^


希望所有小朋友大朋友都健康平安呢~~~ 呢樣真係最最最緊要呢~~ ^.^


ps:舖頭仔消息


4月新書&上架 ^.^ & lumlum豬勁鐘意韓國小企鵝Pororo和鯨魚洗澡玩具 - 拉繩會游水和噴水!!








5 則留言:

  1. 可唔可以介紹個師傅比我,我個膊頭痛到攪唔掂!
    [版主回覆04/11/2011 00:03:00]明天facebook提我~~~ ^.^

    回覆刪除
  2. 涼粉B之前就係同妹妹一樣CASE.. 仲要係2次>.< 玩完左手到右手..
    都係不明點解整到.....
    E生說可以訓覺轉身時扭親唔知

    回覆刪除
  3. May you please pass the info of see fu to me, thanks.
     
    [版主回覆04/15/2011 21:51:00]did you check your 留言板???

    回覆刪除
  4. 請問你可唔可以比呢個師傅既資料我? 我整親個膊頭, 睇完西醫都醫唔好...
    [版主回覆09/11/2011 12:58:00]PLEASE CHECK YOUR 留言板!!! ^.^ get well soon~~~~~

    回覆刪除
  5. 請問你可唔可以介紹個師傅比我^^

    回覆刪除