2010年4月13日 星期二

我家有隻傻妹妹

好想記低我家有隻傻妹妹~~~


呢幾日不停咁企企企, 扶野企已經幾星期, 呢個星期開始自己放晒手唔扶野企到一兩秒添呢~~~ ^.^


係屋企唔同嘅地方, 都有d安全扶得嘅野比佢自己鐘意點就點~~~


最少就係放佢係自己張床仔~~~


點解呢???


因為, 有隻傻妹, 6個月出左兩隻牙仔, 到而家都係得兩隻~~~


下面門牙呢~~~ 見唔見到???



一放佢落床仔, 就會咁~~~



咬都無所謂, 最傻瓜係佢會攞兩隻牙仔cake住係床邊條膠邊度, 然後大力咁cake番出黎~~~ 唔知大家明唔明呢???


好大聲"拍拍"聲咖~~~ 要拍個video先得.....  


佢玩得好開心好興奮咖, 不過我地大人聽到d聲, 有d擔心佢暫時唯一嗰兩隻牙仔....



結果, 多數都係快d抱番佢出黎~~~ =p



借個機會, 又再多謝姑婆, 成日黎幫我揍妹妹, 陪妹妹~~~ 等我放心出去showroom做野 ~~~ 澄澄呀~~~ 大個要好好地幫我手報答姑婆呀~~~ ^.^


ps: 有新貨!!! ^.^ http://www.lum-smart-family.com/index.html


 


沒有留言:

張貼留言