2010年4月14日 星期三

2010.4.3 朱古lum@開心easter

我地一家人開心easter去左邊呢???


其實呢日一早我地一家4口去左lumlum豬新學校嘅新生適應日, 豬仔玩得好開心, 話好鐘意新學校~~~ ^.^


然後, 我地就去左搵第二日就出發去旅行嘅契媽契爺~~~ 大家小聚左一陣only, 因為佢地要帶lucy去酒店~~~


3個babies~~~ ^.^ 各自各精彩~~~ ^.^ 



妹妹真係大個女左好多呢~~~ ^.^ 有d小朋友feel喇, 唔再好baby添....



兩個小寶貝呢日著左契媽買嘅兄妹裝~~~ ^.^



兩個都有契媽牌mum mum~~~ ^.^



不過妹妹唔太鐘意糊仔加南瓜, 應該係唔鐘意食糊仔呢, 而家鐘意食粥only...



lumlum豬有復活節禮物呢~~~ chocolate bunny一大隻!!!



老實講, mami咁大個女都好似未試過自己擁有一大隻朱古力bunny!!!



好幸福呢~~~ lumlum豬!!! 幾得戚~~~ =p



開工喇~~~ ^.^



好味到周圍行~~~ ^.^



好乖豬, 同大家share~~~ 契爺又食



mami又有得食~~~



契媽都有得食~~~ ^.^



真係好開心呢~~~ 可以咁樣咬隻兔~~~ ^.^



呀~~~~~



食到得番咁多~~~ (其實mami同契媽幫佢食左好多)



yummy到手指都食埋~~~



lucy都好想食呢~~~



妹呀~~~ 過多兩年你都有份~~~ ^.^



朱古lum.... 哈哈!!!



話佢知d牙仔變晒啡色~~~ 就咁~~~ 哈哈!!! 怕羞呀??? 記得要刷刷刷牙呀!!! ^.^



ps: 15/4有新貨!!! ^.^ http://www.lum-smart-family.com/index.html


另14/4已經發出最後機會嘅smart family問卷調查同埋入會優惠email, 我發現yahoo好多時都會放左呢d email database send出去嘅email入 spam雜件箱!!


麻煩大家check一下, 如果見到, 幫我地按一下"非濫發郵件", thanks~~~


5月我地會出信送上會員咭, 入會禮物同埋coupon等等到府上咖喇, 到時會再公佈~~


thanks~~~ ^.^


沒有留言:

張貼留言