2010年4月12日 星期一

3個小寶貝s =p

哈哈~~~ 揀相時見到呢張相, 好鐘意, 開篇blog比你地3個小寶貝先~~~



攝於爺爺嫲嫲屋企~~~


辛苦晒嫲嫲煮煮煮~~~ yummy yummy~~~~ ^.^  


自從仔仔豬前排對住mami好扭計仔之後, 我地多左夜晚一家人一齊返晒去爺爺嫲嫲度dinner, 多幾個大人, 等個扭計豬唔好咁focus我~~~


然後我自己亦都反省左點樣處理佢個搵野扭大喊問題, 如果佢搵野扭計, 我係咁理佢, 就算係鬧佢, 都係attention嘅一種, 相對地可能仲鼓勵左佢.....


所以, 改一改變左處理佢扭扭扭嘅方法, 就係唔理佢, 叫佢喊飽先搵我!!! 不論係街定係屋企, 都由佢喊!!! 多數喊一陣就會黎搵mama, 我就會同佢數1-10, 收聲就抱番佢, 同佢攬攬講番道理~~~


攪攪吓佢又無搵野扭喇.... 唔知道係過左嗰個stage?


呢排太多野玩唔記得左扭??? 定係我處理啱左???


呵呵呵~~~ 呢排mami有好日子過喇~~~ ^.^


兩隻小寶貝都好合作!!! 呀~~ 唔係, 係3隻小寶貝都好合作!!! ^.^  


 


舖頭仔重要通知:


to:各位填左問卷調查嘅客戶好友:


唔好意思, 由於我地兩個揍住兩個babies嘅mami每日工作時間有限, 而又想整理好d個客戶database, 及準備更好嘅迎新優惠及會員訂購計畫, 因此, 仍然未寄出迎新信件到貴客手上~~ 請見諒!!!
現計劃於5月實行, 到時會再email通知大家檢查信箱~~~ thanks~~~


to: 未填好, 或未收到問卷調查email的貴客:


14/4我將會再發一次email到貴電郵信箱, 請check check會否於spam雜件箱!! ^.^


to: 想填問卷但又不在我地email list嘅朋友,:


在我們主頁http://www.lum-smart-family.com/ 左下方商品分類拉下, 有個黃盒仔可以填入email!! 14/4我就會發出問卷email到你輸入的電郵地址~~~


thanks~~~


沒有留言:

張貼留言