2010年4月28日 星期三

2010.4.22 妹妹9個半月大 - 影studio相 ^.^ (有相睇了)

2010.4.22 同9個半月大小珏澄去左影studio相!!!


諗左好耐, 都係決定今次唔同哥哥lum一齊去喇, 專心一意招呼妹妹, 比妹妹自己影一輯先!! ^.^


下次先一家人再影過!! 一人一set造型相留個紀念~~~ ^.^


哥哥細個影時, 係8個月大, 未識爬, 好乖好合作, 好影好多!!!


link番哥哥d相先:


2007.3.12


mami至愛嘅造型, 同跑車型男慶祝, Is that Yoshi???, 除暴安良小珏霖, mami好鐘意嘅~~~


2010.4.22


而澄澄呢隻馬騮妹呢, 爬黎爬去, 辛苦dadi mami同埋攝影師哥哥喇~~~


不過影左出黎, 效果我地都好滿意呢~~~ ^.^


第一至愛造型:


扮公仔 ^.^, 坐係一大堆大隻過妹妹嘅公仔中間, 妹妹變埋公仔!!! 哈哈!!!





第二個, 扮羊仔, mami好鐘意羊咩咩, 不過, 妹妹已經識好快手咁抆左個羊頭落黎.... 想當年, 哥哥lum8個月, 仲比mami扮到佢做macdonald叔叔呢.... >.<~~~



我幾鐘意呢個佈景呢~~~ ^.^



戴羊仔頭失敗, 好彩有私家兔仔耳, hehe, 襯埋件毛毛衫, 又可以影影影!!! ^.^



妹妹即刻happy晒~~~ ^.^




古古惑惑~~~ ^.^




第三, 浴袍look, sex唔sexy呢~~~ hehe~~~ ^.^





影影吓, 仲再脫呢~~~ ^.^



想影片片相~~~



不過, 妹妹即刻馬騮妹上身, r黎r去.....



睇吓佢抆自己d肉幾大力.....



為免佢整親自己, 都係著番件小背心先啦~~~






仲有個同teddy bear一齊影嘅波波裙仔look~~~


不過d相太大, upload唔到上blog, 去facebook睇啦: http://www.facebook.com/album.php?aid=217945&id=673175900&l=533cf869b0



family相都幾滿意呢, 可惜少左lumlum豬~~~ ^.^ 下次同埋哥哥影時, 可能會揀去室外影!!! ^.^






好鐘意錫錫妹妹呢幾張~~~



個衰妹真係多多表情, 好攪笑~~~ ^.^



love you~~~ 小寶貝~~~



ps: 我地係係soha studio影咖 ,多謝佢地比左s coupon我地smart family嘅會員呢~~~


預計下星期, 我地就會出會員咭比各位咖喇~~~ ^.^ 如果有好朋友有興趣去影, 都可以話我知, 我地應該都有d coupon多左出黎~~~


上左幾樣新貨, 仲有d新到餵奶衫等等, 努力中..... 好眼瞓..... zzz ZZZ zzz =p


http://www.lum-smart-family.com


沒有留言:

張貼留言