2010年1月21日 星期四

2010.1.9 farewell表e媽

表e媽11/1離開香港, 返去加拿大喇~~~ ^.^


1月9日星期六, 又再一次返左外家一齊食farewell dinner~~~ ^.^



加埋loulou bf~~~ ^.^



dadi呢晚都有份~~~



仲有5e婆~~~



好少連續兩星期返外家呢~~~ ^.^ happy~~~



最happy係兩隻小寶貝~~~ 咁多人陪佢地玩, 又咁多人錫~~~ ^.^



妹妹仲主動hug hug 5e婆呢~~~ ^.^



想捉埋lumlum豬一齊影~~~ 失敗ing~~~



同妹妹一個容易d~~~



呢晚dinner嘅妹妹狀態唔太好~~~ 好忟憎~~~ 同上星期個"順得妹"完全相反呢!!



一家4口合照~~~ 哈哈!!! 不過妹妹係nursing cover入面開緊餐~~



睇番d相先知個衰豬仔3張相, 3個表情~~~ ^.^



咁得戚~~~  ^.^



呀~~~ 一定要post番我同妹妹呢幾張相~~~


因為係我特登同啱啱6個月大嘅妹妹著番呢件衫哥哥6個月大時著嘅衫!!!


而且mami我自己著呢件都係兩年前同lumlum豬去影半歲相嘅衫呢!!!





post番哥哥兩年前, 同一件衫個樣, 其實同妹妹都真係好似好似樣呢~~~ ^.^





link留lumlum豬半歲慶祝, 原來又係去左公公婆婆度~~~ hehe~~~ ^.^


慶祝半歲大日子 part 1


慶祝半歲大日子 part 2


ps: 呢個星期五同六(22,23/1), 我地又會係葵涌廣場開檔呢~~~


不過唔係賣我地d玩具圖書, 係賣新年野~~~ 利是封, 揮春, 吊飾, 老虎年公仔等等... 有好多好多款, 多過我地網上嗰d呢~~


事緣係我地smart family之前搵展銷位時, 一早book左呢兩日, 點知上次聖誕突然有個special位, 我地係個大舖位展左4日之後, 發現, 其實我地真係好多野, 如果係呢兩日嗰個細展銷檔仔, 真係唔知賣乜唔賣乜好!!! 搬野落去開兩日真係搬餐死......


咁點算好呢??? 我地有諗過不如唔租!!! 不過諗諗吓, 葵涌廣場其實好多人流, 做乜都好啦~~~ 總之呢兩日都係唔做我地d玩具, 廢事搬黎搬去~~~ 搵其他野賣吓啦!!!


就快新年, 就做新年野啦~~~ ^.^ 仲有好抵好靚禮盒裝大毛巾同埋小毛巾!!! 外國野~~ 好soft好靚咖!!!


同埋呢期超推介有型益智玩具promotion!!! 上星期我地去小學展銷, 開左一盒sample, 接左好多好多訂單呢~~~


所以入左一批貨, 順便開檔時promote一下!!! 而家保持神秘, 唔放上網店, 唔公開住!!! hehe~~~有興趣就呢個星期五或六, 落黎葵涌廣場睇吓啦~~~ ^.^  


又係係葵涌廣場地下, 中國銀行對面~~~ ^.^ 有問題or搵唔到可以call我地呢, 81011021 & 81011007~~~ ^.^ 如果有玩具圖書想訂, 直接黎面交都可以呢!!! 請毛野比我地confirm~~~ ^.^


預告: 我地黎緊2月7日至2月13日, 都會再係葵涌廣場再開7日展銷, 到時就係租番個大舖位, 可以攞番我地d玩具圖書!!! ^.^ 


沒有留言:

張貼留言