2010年1月5日 星期二

2010.1.1 SFCC BBs PARTY

好多篇blog都未寫, 好多節目都想記低...... 都唔知寫邊d先好!!!


好~~~ 先寫番2010嘅先~~~ 其他12月嘅慢慢寫番轉頭先~~~


先記低, 2010年第一大節目!!! ^.^


mami中學同學仔sfcc mama club new year gathering!!!


地點係edwina ee屋企~~~ 愈來愈多小朋友喇~~~ ^.^



上次平安日我地去唔到, 今次去交換番晒d聖誕禮物~~~ ^.^



3個細b~~~ ^.^



呢個係第一次見面嘅jayden bb~~~ 你好呀~~~



澄澄呀~~~ 係sophia咖, 唔好搶啦~~~ ^.^



有波波池玩~~~ 妹妹而家識坐, 可以放埋落去一齊玩喇~~~



小朋友玩玩玩時, 我地大人就bbq喇~~~ ^.^



yummy~~~ 唔該晒方uncle同埋姐姐們努力燒燒燒!!! 我地負責食食食!!!



妹妹都有份~~~ 食糊仔!!! thanks patgi ee抱住~~~



仲有我地第一次去玩嘅新設施~~~ slide & swing~~~ 正~~~



dadi原本要返工, 因為下半場係太公生日party, 請左假可以陪到我地, 真係好喇~~



嘩~~~ 好高呀!!!!! gloria係隔離睇住~~~



好啦~~~ 到你喇~~~ ^.^



睇你拋人地個囡, 真係好得人驚~~~ =p  ada ee, gloria真係好重好重呀!!! ^.^



小朋友係晒出面玩~~ 我地大人吞pok area~~~ 傾得好happy!!! ^.^



小朋友們大個左好多, 比起上年, 我地d大人嘆左好多~~~ ^.^



玩到好興奮~~~



幾個一齊合作搬gloria~~~ 哈哈!!!  



好癲好開心~~~



mami次次去都有得嘆呢張按摩椅~~ hehe~~~ happy!!! ^.^



仔仔仲坐埋上黎嘆乳酪~~~ ^.^



妹妹仲第一次玩坐車車~~~



自從陀左妹妹同埋攪左個生意他開始, mami少左好多去bb gathering喇!!! 妹呀!! 以前mami同哥哥兩個差不多日日都去見唔同嘅bb同aunties咖!!!


總之, 一句講晒, mami呢日覺得好happy呀~~~ ^.^ 希望2010年, 我地一家日日都咁happy啦!!! ^.^ 



2 則留言:

  1. 我是二奶王生偉!

    回覆刪除
  2. 好熱鬧好開心呀! 多D小朋友一齊玩,BB會無咁怕生保o架!

    回覆刪除