2009年11月10日 星期二

再黎一次: 似邊個多d???

仔仔豬半歲時, 曾經寫過篇blog: 2008年1月: 似邊個多d???


當時覺得其實:lumlum豬都似細個嘅mami!!


今日整理d相, 又搵到多幾張dadi細個d相, 而家兩歲幾lumlum豬都好似dadi兩歲幾時嘅樣呢!!! ^.^


妹妹又到底似邊個呢??? 呵呵~~~


dadi威細個:









mami細個:









 






DNA真係奇妙~~~ 似咁個都咁錫你兩個~~~  


PS: 舖頭仔消息:


11月我地忙緊租新倉連office&陳列室, 所以好耐都未上新貨呢!!!


其實我地已經傾多左好多好多新野返黎喇~~~ ^.^ 


好多好多新貨將會開始上架喇~~~ ^.^


預告12月頭我地會攪個grand opening連聖誕禮物大特賣呢!!! ^.^


得閒就上去http://www.lum-smart-family.com睇吓啦!!! 


11月新貨:








日本國際大獎! 超值百變軟性塑膠立體拼圖/積木


100片裝連說明圖 3y+



10 則留言:

  1. 呢幅同哥哥超似!!

    回覆刪除
  2. 嘩~呢幅好似妹妹呀~~~~~~~@@"

    回覆刪除
  3. >>> 好鍾意依張, 好攪笑!

    回覆刪除
  4. 我覺得鈺霖就似DADI威多少少,相反妹妹就2個都唔似,佢獨立一個樣

    回覆刪除
  5. daddy 威威keep得好好呀, 由細到大個樣都差唔多喎.

    回覆刪除
  6. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年11月12日 晚上7:12

    咁睇妹妹又好似似你多d喎, 不過小朋友個樣變得好快呢

    回覆刪除
  7. 我都係覺得2個寶貝都似媽媽~~~
     
     

    回覆刪除