2009年11月3日 星期二

2009.11.3 煲呔lum ^.^

今日凍左咁多, 我地幫lumlum豬換左冬季校服!!! ^.^


哈哈~~~ 綠色煲呔, 好攪笑~~~





走走走~~~



因為佢行得好慢, 我同dadi手拖手行左去先~~~ 哈哈!!!咁就有個傻豬仔會追番上黎喇!!!



dadi mami一齊揍番學~~~ 好happy~~~



寶貝豬~~~ 天氣凍左喇!!!


希望你乖乖地, 今年要叻仔豬, 大個仔左, 氣管都叻左好多!!! ^.^



諗起舊年你氣管敏感成日咳咳就陰公豬呢~~~ ^.^ 諗起舊年同你好似打仗咁餵藥就怕怕.....


不過, 今年你大個仔喇~~~ 上兩個星期睇左一次醫生, 好耐好耐都未睇過, 所以係好耐好耐都無試過要你食藥!!!


結果~~~ 好感動呀!!! ^.^ 我個仔真係大個仔喇~~~ ^.^ 乖豬!!!



ps:


祝曦曦3歲生日快樂!!! 3年前辛苦你喇~~~ kitman ee!!! ^.^


3年前kitman ee生完曦曦就知道左我有左bb!!! 即係lumlum豬!!!


原來我由開始陀lumlum到而家... 只係3年???? 好似彷如隔世咁呢.... ^.^


上星期六我地去左曦曦生日會呢, 有時間再update先~~~


生日快樂, 身體健康, 乖乖聽教, 開心返學呀!!! 浚曦哥哥~~~


仲有~~~ 同bb曦曦兩兄弟相親相愛!!! ^.^   


 


5 則留言:

  1. mIsS  Lee~.~我三年班你離過代課嫁-.-我今年都六年班啦=]
    你仲記唔記得我~.~我係慈幼葉漢嫁~.~吳靖妍呀T^T
    [版主回覆11/04/2009 22:03:00]記得~~ ^.^ 比心機讀書呀!!!

    回覆刪除
  2. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年11月4日 晚上10:00

    仔仔豬好叻仔呢, 大個仔左好多呀

    回覆刪除
  3. LumLum 套校服好有型、好醒目呀!

    回覆刪除