2009年11月18日 星期三

2009.11.9 澄澄4個月大發展檢查@健康院

今日先有少少時間, 快d寫番妹妹10日前 -11月9日去健康院記錄先~~~


是日dadi得閒, 一早揍完哥哥返學一齊出發!!!


做4個月大嘅發展檢查同埋打第二支肺鏈球菌針~~~



先同妹妹上磅, 14磅2!!! 比起哥哥4個月大時16磅輕好多呢~~~ LUMLUM豬: 4個月大健康院發展檢查 + 攰


lumlum豬出世時7磅幾, 但係就日食夜食mama milk, 所以, 大得好快, 好長肉, mami辛苦d, 不過就仔仔豬大隻得快d!!!


而妹妹呢, 就出世時大大隻, 8磅幾, 但係呢, 就自動波keep fit!!! 食人奶都係4個鐘頭一次, 每次都唔係食好耐!!! 所以係重得慢d, 亦由75線跌番落去50線!!! ^.^


健康就ok啦~~~ ^.^ 好多朋友出到黎見到澄澄, 都話睇相以為佢好大隻, 原來咁細隻!!! 呃到吓人咁咖咋~~~



發展檢查呢, 就係用件玩具試下佢眼睛會唔會跟住郁, 個頭會唔會左右轉, 再試下佢左右手會唔會揸住件玩具!!! 全部pass啦~~~    其實佢而家係屋企已經會自己伸手拉吊住嘅玩具, 而且會揸住牙膠咬咬咬, mami拍左video影左相, 不過成日都無時間post呢!!!


再等多陣就可以打針針喇~~~ 妹妹已經好眼瞓, 我地想hold住佢同佢玩住等佢唔好瞓住!!! 怕佢打針痛醒!!! 不過到佢時都差不多瞓著lu!!! 


入到去, 對名, 一拮, 呀大個口, 喊左幾聲, 開始想流眼淚, but已經完成走得!!! 企起身, 拍兩吓, 瞓左~~~ ^.^ 無事!!!


之後我地仲陪dadi攞番張回鄉咭(waiwai, 記住24/11之後有咭攞), ^.^!!


妹妹好叻叻, 完全無打針後反應!!! 之前我地同佢去左醫生度打5合一都係, 好似無打過一樣!! ^.^


下次6個月再去過發展檢查喇~~~ ^.^ 到時已經係2010件喇~~~


ps: dadi呢兩星期去training workshop, 每朝7點未夠就走左, 夜晚就唔知道幾點先返!!! 所以, 樣樣都係我自己攪掂, 好忙好忙咁, 都唔知道做得邊樣!!!


妹妹呢, 夜晚又唔知道做乜瞓得好差, 成日都扭左扭右咁, 扭食兩啖mama milk先瞓番, 轉個頭又醒... 攰c我..... 而且夜晚都鼠唔開去做電腦野.... 要陪住係隔離, 一醒醒地就呵番佢瞓....唔係又嘈醒dadi.... 女呀?? 係咪吽牙仔??


舖頭仔方面, 呢排傾左入左好多好多正貨, 不過都無時間上架!!! 將會多d大個d都啱玩嘅野, 唔係木玩喇今次, 真係覺得好正好好玩嘅呢!!! ^.^ 同埋揀左d啱大家開party做小禮物嘅貨!!!


希望, 我效率高d, 係有限時間做到好多好多野~~~ ^.^


預告:


12月3,4,5日(星期四,五&六) 會係我地倉& Office Opening加<聖誕禮物大特賣>!!


地點遲d先公佈!! 係葵芳地鐵站行到去嘅(5-10mins), 有天橋, 有晒瓦遮頭, 推住bb車都行到去~~~ ^.^ 今次特登連埋星期六, working mama都黎到呢!!!


而且當日除左我地賣玩具, 仲會有其他檔賣童裝, 大家上黎唔洗剩係買玩具咁齋喇!! ^.^ 如果有其他網店想開吓檔散貨都可以contact我地!!! ^.^


4 則留言:

  1. 儍瓜爸爸早前上了一個課程關於遊戲治療。上完課後發覺非常適合用於我們平日的親子遊戲上。儍瓜爸爸更看了很多的有關書籍,做了一些歸納同大家分享! ~ 情緒遊戲 的 重要功能 ~

    回覆刪除
  2. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年11月19日 晚上7:33

    依依, 新都會廣場呀?

    回覆刪除
  3. 會唔會唔夠暖凍呀, 我個細女BB時冬天都係咁, 成日訓下醒下, 後尾舖張毛毯墊底比佢訓就可以一覺到天光
    都有可能係著得太多衫, 訓得唔舒服

    回覆刪除
  4. 希望你一切順順利利開開心心。

    回覆刪除