2009年11月15日 星期日

2009.11.14 仔仔豬入醫院.....

尋日星期六, 我地打算同仔仔豬去根x園見識吓, 玩吓面試啦!!! 雖然都無打算真係入, 因為如果真係轉校, 我都諗住入收左佢嗰間!!! 都想偷懶唔去咖喇, 但係好彩又同女朋友仔同一時間, 所以當一齊食個lunch見吓面都好啦, 就出左九龍塘!!!


食lunch時, lumlum豬好攰咁,有少少肚痛痛!!!


去到根x園, 得一個家長同佢入去, 我先同佢去小便, 一wee wee完, 佢就大叫個肚真係好痛痛... 大喊要我抱抱!!! 我想出番學校門口搵dadi威, 又見唔到佢, 個仔就痛到係地下典典典, 真係好驚呢!!!


請門口老師叫"大聲公"搵dadi又搵唔到, 打佢日提又無未能接通..... 真係人都癲!!!!! 好多係門口等interview嘅家長就睇住我跌晒d野, 抱住個肚痛到係咁大叫大喊嘅lumlum豬衝出學校門口搵老公..... 唉......


好彩係唔係好遠就見到佢同小吉mami婆婆一齊, 即刻抱住個仔, 仔仔豬一過爸爸手就嘔喇!!! 陰公!!! 我地即刻搵的士去睇醫生!!!! 根x園, 我地無緣入黎參觀吓喇..... 好彩唔係真係好心儀學校!!!


上左的士, 見到lumlum豬情況都好嚴重, 唔肚痛時好平靜, 一痛就好似失左理智咁!!! 係咁叫: mami, 睇醫生, 好痛...... 手腳亂踢亂fing, 掙扎得好利害, 真係嚇c人呢....


下晝1點幾2點平時睇開個醫生又off左, 決定去醫院急症室!!!


一去到, 都好快就分流比佢見醫生, 等嘅途中, 佢大約十幾分鐘就肚痛一次, 一痛就癲晒, 我都捉佢唔住, 而且一痛就嘔......



醫生第一時間同佢照左超聲波, 腎等等都無事!!!


然後比d止痛藥水佢食, 不過好快又嘔左, 都唔知食唔食到.....


再去照x光, 照完醫生話見到佢條腸好多便便, 同埋有個好似圓形嘅物體, 而佢又痛到不停咁嘔, 所以要入院!!!


上兒科病房時已經嘔左6次喇, 好陰公呢.... 心痛c人.....


上到去, 兒科醫生話佢地經驗睇, 個圓形物體好可能係便便, lumlum可能係便秘, d腸cake住cake住, 所以咁痛!!!



但係佢係日日都有大大咖, 而且仲好多好正常唔硬嘅, 就之前星期五夜晚都有去poo poo, 我地真係好唔明白!!!


但既然係咁, x光片又見到好多poo poo, 就幫佢放大大, 塞左肛等佢自己去大大!!!


仔仔豬好攰好想瞓, 但係仍然係十幾廿分鐘就肚痛, 一痛就醒晒癲晒, 瞓唔到好慘慘!!!


下晝5點幾, mami要返去餵妹妹喇, 已經出左街好多個鐘頭, 妹妹食左一支儲奶, mami又谷奶谷到傻喇!!! 咁就返去執野同餵奶泵奶先!!!


dadi陪住佢, 又嘔左幾次, 想瞓又瞓唔到, 大大左4粒好硬嘅poo poo!!!


到左食飯時間, 食左d飯, 不過, 又嘔晒出黎, 結果就要吊鹽水, 要種支管係手仔, 好可憐!!!


mami趕到返去, 原本打算比dadi返去冲個涼, 換件衫, 食d野, 點知....


一過手, 仔仔又陣痛, 痛到又癲左, mami唔夠力捉好佢, 比佢整到手仔支管走左位!!!


又要再拮過!!! 救命..... 好陰公呢!!! 之後再痛, 佢都有就住隻手少少, 不過仍然好大力, 都係dadi抱住佢捉住佢唔到癲到整親自己安全d.....


8點又食左止痛藥水, 但又有嘔, 真係唔知佢食左幾多!!!


肚陣陣痛仍舊, 無野可以做到幫到佢, 好心痛, 睇住佢好攰, dadi抱住瞓, 瞓一陣又痛, 又喊又醒又癲, 跟住唔痛又瞓著, 我地兩個望住佢, reqady住佢又再下一次肚痛時捉住佢!!! 唉.......


9點開始其實只得一個陪瞓, 我留到10點幾, 買左d野餵左dadi食, 見仔仔豬好似肚陣痛都隔耐左, 妹妹又就快要再食奶, 就返屋企先!!!


好彩到左11點35分, dadi見佢終於瞓到好深, 無再肚痛, 放左佢落床!!! dadi陪住佢一晚, 原來夜晚冷氣會愈來愈凍, 陰公, 而且公立醫院無床陪瞓, dadi係張櫈凍凍凍住, 陪左仔一晚!!! 一路又怕佢會再痛醒!!! 


點知, 好好呢!!! 可以瞓到天光, 7點先起身!!!


一起身就變番健康開心lumlum喇~~~ 好精神, 個肚仔乜事都無喇!!!



早餐仲食左一大碗麥皮, 無嘔!!! 再去左好多wee wee同一次正常poo poo!!!


mami9點幾黎到, 比佢飲左奶奶, 又無事!! 同同房兩個小朋友玩玩具, 睇書, 畫野, 玩得好開心!!!


等醫生巡房, 等到成11點, 可能因為星期日!!! 醫生見佢玩得食得, 又無痛又無嘔, 都話佢應該ok晒!!! 不過就照多一次x光, confirm個圓形野無左就好喇!!!


dadi返去休息, mami陪住, 玩玩玩玩玩, 下晝又食一大碗飯!! 又食包包, 食橙橙, 真係乜事都無喇!!! 仲精神過我呢~~~ ^.^ 安樂晒!!!



等到3點幾先有得照, 照左我自己偷睇片, 都見到ok晒喇~~~


4點dadi黎埋出院返屋企渡假!! 因為大醫生唔係度, 無人簽字比佢出院我諗!!!


明早9am再返去見醫生同攪出院手續, 應該就乜事都無喇!!! ^.^


健康真係最最最緊要!!!!!!!!!!


小朋友真係要多多飲水, 食多d蔬菜生果!!! 原來d便便cake住, 會咁痛!!! >.<~~~


其實lumlum豬都食好多菜同生果咖, 又日日都有便便, 到底點解會咁呢???


 


1 則留言: