2010年9月30日 星期四

2010.9.1 兩隻傻豬做乜好天著雨褸???

兩隻傻豬做乜好天著雨褸???



呵呵~~~ 係返爺爺嫲嫲屋企之前, 係樓下玩淋花~~~~



我地係一邊睇住哥哥同dadi淋, 大個少少比埋妹妹玩先得~~~



開到個水喉好猛~~~~



仲要向上噴~~~ 次次都係咁!!!


所以dadi今次做足準備功夫~~~ 帶左一把umbrella + 兩件雨褸~~~ 抵讚~~~



妹妹第一次著雨褸, 估唔到係好好天嘅日子~~~ hehe!!!



好happy~~~~



成個月之前喇~~~


妹妹當時係一歲就黎兩個月~~~



哥哥幫妹妹整好頂帽~~~



睇吓~~~ 幾好天~~~



d街坊以為我地一家傻傻地~~~ 呵呵!!!



兩隻小寶貝玩到傻晒, 好happy~~~



細細粒妹妹~~~ ^.^



^.^



玩到成頭濕晒~~~



好似係第一次影到妹妹跑~~~ hehe~~~


lumlum豬開心到唱歌~~~ yellow triangle!!! 新學校教嘅, mami當時都係第一次聽~~~


上去爺爺度冲涼仔lu~~~ ^.^


一家人, 無無聊聊咁搵d野玩吓, 都好happy呢~~~ ^.^



ps: 我地舖頭仔個網down左幾日, 而家好似stable番喇~~~ 我會繼續努力上貨, ^.^


http://www.lum-smart-family.com/index.html


 


3 則留言:

  1. 阿妹好可愛,阿哥行去邊佢就跟到邊,細細粒但又行得咁鬼快,笑死我...
    佢又會咁乖肯著雨褸仲要戴埋帽,換轉係豬B,一定唔肯著!!

    回覆刪除

  2. SO SWEET!~~~~~~~~~
     

    妹妹好得意呀! 咁乖肯著住仲戴帽咁耐.好多小朋友都唔愛COOL住..
    佢好聽哥哥話..跟住走來走去.2兄妹..超得意呀!
     
     

    回覆刪除
  3. muimui ho cute ar  lemme ask lumlum to sing me yellow triangle next time, hehe!!

    回覆刪除