2010年9月15日 星期三

2010.8.28 好朋友+小朋友s 聚一聚 @ 南蓮園池

uncle球相機下嘅 澄澄~~~


好似同mami平時影出黎唔同左樣咁嘅???



妹妹最鐘意~~~ 食mummum~~~ ^.^



有野食就任影~~~ ^.^



呢d相 攝於 鑽石山 南蓮園池 入面嘅餐廳~~~ 食"齊"嗰間呢~~~



不過, 有隻小妹妹自己帶左d 蛋蛋飯入去食!!! =p 唔知道得唔得嘅呢???



哥哥lum當然有份去啦~~~



dadi威都有份呢~~~ yeah!!! 呢個weekend唔洗返工, 可以陪我地~~~



仔仔豬好鐘意同ncle球兩個囡囡玩~~~ ^.^



聽歌ing~~~



睇女仔ing~~~



而家呢個generation嘅小朋友... 好多時嘅娛樂, 就係圍埋一齊睇住部細機 =p



妹妹就繼續食食食~~~ ^.^



好開心~~~ ^.^



我地3個就傾傾傾~~~ ^.^ 比比~~~ 要幸福啊!!!!



百厭妹~~~ 呵呵~~~ uncle球同佢邊玩邊影, 所以影到好多表情呢~~~



比比~~~ ^.^



我地個lunch坐左好耐, 因為出面落超超超大雨~~~


到食飽飽, 傾飽飽之後, 呵呵!!! 停左雨呢~~~ great!!!!


可以出去接觸吓大自然~~~



呢兩個小朋友玩緊.... 雨後的植物!!! 一拍就會好多雨水彈出黎~~~~



玩到成頭成身都濕晒呢~~~ ^.^ 不過好開心~~~


mami唔介意同你換衫換褲!!! 慢慢explore啦~~~ ^.^



仲有好多雀仔呢~~~



之後我地仲去左荷里活廣場玩呢~~~ 仲見到uncle jason同ethan!!! 可惜無影相呢, 下次再約過!!! ^.^


2 則留言:

  1. 妹妹大個咗好多呀~~ 頭髮長咗, 靚女咗添呢~~

    回覆刪除
  2. woo~~~ 三個舊同學聚會呢!
    原來jason係咁啱撞倒,之前我睇facebook d相,以為你地約左出黎食飯添~~~
    或者遲d我地可以組個大型d 既舊同學聚會,帶晒d老公、老婆、仔仔、女女出黎gathering喎!
    [版主回覆09/18/2010 21:27:00]呵呵~~~ 都好呀!!! 唔知道可以聚到幾多個人呢?? =p
    jason一家係咁啱facebook講開, 又近佢地, 所以臨時tea左一tea!!! ^.^

    回覆刪除