2010年9月10日 星期五

2010.8.9 & 10 放學係屋企玩乜好?? - lumlum豬第一次玩紙黏土

睇番d相~~~ 原來係仔仔豬開學的第一天~~~  8月9日~~~


我地下晝搵野玩, 呢日嘅活動係~~~  


lumlum豬第一次玩紙黏土 !!! 妹妹澄澄都有份~~~ ^.^



好努力咁整整整~~~


整左條長條先~~~



然後將佢卷埋~~~



好鐘意玩泥膠嘅仔仔豬, 玩紙黏土都無乜特別咁~~~



yeah~~~完成!!!



原先唔想比妹妹攪嘅, 不過~~~ 又點可能呢?? hehe!!! 終於都係比左一舊佢揸住!!!



再整多支野~~~ 大家估到係乜未呀???


.


呵呵~~~ 係lollipop~~~ lumlum豬至鐘意食嘅其中一樣!!! 波板糖是也~~~ ^3^



mami就整左好多波波仔~~~ link埋一齊~~~



仔仔又幫手~~~ 插眼!!! hehe~~~



用左兩支牙簽整~~~



caterpillar done~~~ ^.^



仲有豬豬同butterfly~~~ 同餅餅~~~ ^.^


之後, 就係等佢地乾喇~~~


到第二晚~~~ 我地做第二個步驟~~~


油水彩~~~ ^.^ 哈哈~~~ 幾興奮~~~



好努力咁油油油~~~



妹妹又靜雞雞, 行左埋去攞水彩筆~~~



幫手油~~~ 哈哈~~~ ^.^



其實我主要都係陪住佢地兩個玩, 只係影左幾張相留個紀念~~~ ^.^


哎呀!!! 仲無影我地d製成品添呢~~~ 哈哈!!!


我地都係著重過程, 多過成果~~~ 呵呵!!! 我相信我掉左仔仔都唔發覺..... =p


各位blogger mami, 你地d手工有無儲起晒咖??????


4 則留言:

  1. 珏霖都幾有諗頭喎! 整lollipop都俾佢諗到……
    信毅好少玩泥膠架,紙黏土更加係未玩過添~~~ 因為信毅媽媽衰囉!又怕污糟,以前又怕信毅會放泥膠入口食……  不過而家信毅已經唔會成日放野入口,我諗我都可以多d俾佢試玩了!
    信毅d手工我未掉架,不過……已經塞埋左一堆lu~~~
    [版主回覆09/11/2010 00:30:00]唔好怕DIRTY呀!!! MAMA~~~ ^.^ 少好多樂趣咖!!!
    幾時得閒我地可以見吓面呢~~~ 約埋知知媽???  呵呵!!

    回覆刪除
  2. 不過又真係會個個mama都擔心小朋友放入口. / dirty. 我都明白..dirty咪去洗手囉~ <~~~ 我都要成日提住自己...!!!
    涼粉b 1歲後我都已俾佢揸木顏色.俾本簿佢任畫.. 方便我留起. 我諗我會搵個盒/箱放哂佢既作品. 等佢日後睇番~:p
     
    澄澄妹妹真係好似好大個..好鬼叻女呀!
    可能學你話.平時佢留意到你地做野.好快學識~
    [版主回覆09/16/2010 09:16:00]搵個靚箱放好都好~~~ 等我物色吓先~~~ ^.^

    回覆刪除
  3. 放一排先 , 可能佢記得要攞黎睇~ 遲d再掉 ~ 影相寫blog記念吧 !
    [版主回覆09/16/2010 09:15:00]係啦~~~ 我都打算等左陣先~~~
    或者睇吓下次再玩時, 會唔會問我攞番上次整嗰d睇先~~ =p

    回覆刪除
  4. 咦﹗ 想約我去街牙﹖   好呀﹗ 我好得閒~~~~  想聚下舊先,定見小朋友先呢﹖ 期待期待……
    [版主回覆09/16/2010 09:14:00]去邊好呀???
    上午定下午?
    weekend定weekdays???
    呵呵~~~

    回覆刪除