2010年7月5日 星期一

2010.7.4 lumlum chingching's birthday party ^.^

星期日~~~ mami dadi嘅大project完成左喇~~~ ^.^


兩隻小寶貝第一次開生日會, lumlum豬3歲, 澄澄1歲~~~ ^.^


特別要鳴謝公公婆婆, 爺爺嫲嫲, 舅公舅婆, 太嫲太婆, 幫我地影左好多靚相嘅uncle球等等等等~~~  仲要多謝晒出席嘅親戚&好朋友s!!!


兩個大易拉架, mami dadi都好鐘意~~~ ^.^



特登幫兩隻小寶貝襯番紅白間~~~ ^.^ 我同dadi都係紅白tee!!! ^.^



好靚好自然嘅全家幅呢~~~ ^.^



唔該晒姑婆早d黎揍妹妹~~~ ^.^ 衰豬妹都係除左mmai dadi 姐姐&姑婆, 就唔比人抱咖喇!!!  



鐘意自己周圍行周圍玩多d~~~ ^.^



太婆溫暖牌~~~ 多謝晒嫲嫲!!! ^.^



兩位太婆都黎到咁遠出席生日會呢, 錫晒你地~~~ ^3^



爺爺仲整左好好味椰汁糕呢, 咁多工序, 辛苦晒喇~~~ ^.^ 真係好好味呀!!



覺得見到妹妹識行過一歲好得意呢!!! 好似好大個女咁呢~~~ 而且仲行得好穩, 叻叻妹呀!!!  



靚靚李太一家幫我地吹吹吹balloons~~~ hehe!!! thanks so much!!!!!



等妹妹大少少就可以同你周圍玩喇~~~ 霆霆~~~ ^.^



傻豬lumlum幫我手派thank you card!!! ^.^



希望大家鐘意~~~ ^.^



成個party見到lumlum豬玩得好開心~~~ 真係大個仔喇!!! 咁快就3歲喇!!! 咁就做左mami 3年喇!!!! love you forever baby~~~~ ^.^



多謝4位紅娘~~~ 唔係你地去旅行識左dadi威, 我地都無今日!!! 呵呵!!!



小杜b人人都抱得~~~ 又乖又定~~~ so cute!!!!!



好喇~~~ 人差不多齊喇~~~ 我地出發喇~~~ 小朋友排好隧我地去playroom玩喇!!!!



妹妹留守生日會場~~~ ^.^ 陪住d朋友仔先~~~



哈哈!!! 同大10日嘅sophia一齊企好得意呀!!!!!!!!!



伸出友誼之手~~~ hehe~~~ ^.^



下面playroom都好熱鬧~~~ 大朋友傾傾傾, 小朋友玩玩玩~~~ ^.^




















我地仲book左小朋友bowling~~~ (特別Thanks Agnes ee提我&幫我book左一邊場呢!!!)



小朋友都好乖好合作咁排隊輪流玩呢~~~ ^.^




玩到差不多LUNCH時間~~~ 我地上番去生日會埸先~~~



公公已經幫我地整理好晒D食物喇 !! (Thanks舅父仔, David同Mari幫我地攞Pizza!!)


thanks公公沙律, 舅母超好味鳳爪同埋爺爺椰汁糕!!! ^.^


希望大家都食得開心, 食得飽啦~~~ 成日擔心唔夠食!!! =p



kitman ee同家熙~~~ ^.^



小吉吉遲到, lumlum豬不知幾掛心呢~~~ 好彩趕得切一齊食野!!! hehe!!!



兩個小朋友溫馨到雞亦都要cheers呢~~~ 不過影唔到!!! 哈哈!!



食食食~~~ ^.^



玩玩玩~~~ ^.^



 




kiss mami~~~ 因為~~~~



等左成年, 終於有得食lollipop喇~~~ mami好耐之前話, 你咁細個, 3歲先食lollipop啦!!! 之後有個小朋友好上心~~~ 一直都無食, 直到呢日!!!!!!!  



lumlum豬第一支珍寶珠!!! 女朋友仔, cheers~~~ ^.^



到切蛋糕時間~~~ 大家都係望住uncle球部機!!! hehe!!!



蛋糕係lumlum豬自己揀嘅呢~~~ ^.^



生日歌要唱兩次~~~ 先係happy birthday to lumlum~~~~



切~~~ ^.^



跟住已經急不及待攞走架thomas~~~ ^.^



妹妹生日歌我地部機無相呢~~~ =p 等uncle球d靚相到再補充先~~~


兩隻小朋友偷食~~~ ^.^ yummy yummy~~~  



企得近, 有份分~~~ ^,^



唔該晒好朋友幫我地分~~~ ^.^



之後仲有遊戲時間同埋bubbles時間~~~ 等uncle球d相~~~^.^


dadi部相機, 一跳~~~ 跳到夜晚!!!


整理禮物時間!!!



好多好多~~~ thanks各位auntie uncle!!!! ^.^



寫吓寫吓~~~ 7月6日喇~~~


happy birthday to lumlum豬~~~~


3歲喇!!! 會轉新學校, 會返半日學, 會同妹妹&mami多d時間相處, 仲希望我地年尾會搬大屋!!! ^.^


最緊要係希望你 日日開心健康平安!!! 你永遠都係mami嘅寶貝豬呢!!! love you love you love you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


3年前的 您~~~ ^.^



沒有留言:

張貼留言