2010年7月2日 星期五

2010.6.29 一家大細打保齡 ^.^

dadi同uncle tony校友會有打保齡球活動!!
我地一家大細一齊去支持吓先~~~


原來荃灣有$68一個鐘任碌~~~
咁就可以一家4口齊齊碌啦~~~ ^.^


傻豬lum而家影相咁~~~ =p



mami走左去自己碌碌碌~~~



妹妹指住呢個, 大叫 "波波"~~~ hehe~~~



仔仔豬都有份碌~~~



dadi陪住佢碌~~~



笑到碌地~~~ hehe!!! ^.^



去片:


mami拖住兩個小寶貝~~~ 都照碌~~~ 哈哈!!!



抱住妹妹碌~~~ 會.... 落坑!!! hehe!!!


呢球好少少~~~ hehe!!!


妹妹自己周圍行周圍玩, 不知幾happy~~~ ^.^



最鐘意哥哥~~~ ^.^



小心手指呀~~~ mui~~~



mami抱住佢碌~~~ 好攰呀!!!!! =p



玩左成個鐘, last先有一局過到100分~~~ ^.^ yeah!!!



唔該晒uncle tony幫我手揍女, 先有d認認真真咁打一局~~~ ^.^



之後, 仲同小家熙一齊去左食野~~~ 呢兩個小朋友好耐無見喇~~~


kitman ee, 你幾時先無咁忙呀???? >.<~~~



好happy的一個活動~~~ thanks unclt tony約埋我地~~~ ^.^


ps:仲要多謝karman ee小tips, 我地去ELLE同TOONSLAND掃左好多貨~~~ HEHE!!


仲有段VIDEO, 兩隻小寶貝睇我碌LING~~~ SO CUTE!!! ^.^


 



舖頭仔消息:


新貨上架中~~~~




又有新貨到~~ ^.^ 新到 好品質的 木馬智慧膠盒串串珠!!!





沒有留言:

張貼留言