2010年6月21日 星期一

2010.6.20 開心父親節 - 下水禮 ^.^

哈哈~~~ 今年父親節~~~ dadi威放假~~~ 好開心可以一家人搵節目!!!!


上星期已經同公公預祝~~~


星期六晚又同爺爺太公地食左dinner~~~


呢個星期日, 我地一家4口~~~ 出發~~~


2010 下水禮~~~


攪笑dadi, 百厭仔~~~ ^.^ 多謝呢d好好用惠康大袋, 幫左我地smart family好多~~~



我地入左東涌~~~



啱啱音樂噴水表演開始~~ 3個寶貝睇得好開心



上左舅父屋企~~~ 做好準備功夫先~~~ ^.^



bb表叔大個仔左好多喇~~~



好好天呢~~~ 泳池泳池~~~ we are coming~~~~~~ 



出發~~~ lumlum碏其實已經開始眼瞓~~~ 不過好期待~~~ ^.^



電梯內的小表叔錫錫澄澄~~~ ^.^



未落水就戴潛水鏡~~~ hehe~~~



到喇~~~ mami同3個就快1,2,3歲嘅小朋友~~~ ^.^



兩位父親~~ happy father's day~~~



妹妹第一次下水呢~~~



好難得咁cool嘅lumlum豬~~~ hehe~~~



小朋友 are u ready???



dadi威好開心~~~ 睇番d相, 張張都笑到四萬咁~~~ 呵呵  !!



妹妹識得行之後, 成個大個女晒~~~



好喇~~~ 落水喇~~~



一個攬兩個~~~ ^.^



舅父&泰泰~~~



dadi威 & lumlum , chingching~~~



好野~~~ 有全家幅~~~ ^.^



dadi威又一個揍兩個~~~



so sunny~~~ so HAPPY~~~ ^.^



FATHER'S DAT, 一人一KISS~~~



SWEET SWEET~~~



哥哥照顧妹妹~~~ ^.^



睇住佢地玩水, Mami都覺得好開心~~~ ^.^



小珏澄除左開頭落水覺得有d凍, 慘叫左幾吓....



之後都幾enjoy~~~ ^.^



比dadi fing黎fing去都ok~~~ ^.^



mami今日負責影相~~~ 好少出鏡~~~ ^.^



上水著之前比哥哥件浴袍, 好攪笑呢~~~ ^.^



哥哥~~~ 我係咪得意左呀???



哈哈~~~ ^.^ 我的3個寶貝~~~ ^3^



lumlum豬比起舊年進步左好多呢~~~ 玩slide一齊跌落水都唔喊喇~~~



游完水, 好好瞓~~~~



原本返去舅父屋企, 兩個都仲好興奮!!!! 比我地捉左落街, 即刻暈晒~~~ ^.^



可惜唔係孖b車, 要抱一個~~~ hehe!!! 嘆個tea先~~~



醒左仲有一個節目~~~ 就係去clubhouse個playroom~~~


妹妹周圍行, 周圍爬~~~ 勁開心!!!!!



哥哥就鐘意呢間屋~~~



同埋呢個靚姐姐~~~ ^.^



我地發現妹妹真係爬高爬低得好叻~~~ 不論上下左右, 都可以自己爬上爬落!!!!


名乎其實嘅 monkey ching~~~~~~



哈哈~~~~ 妹妹扁晒~~~ 好攪笑~~~



另一個playroom個海盜船勁好玩~~~ 我同dadi都爬到周身骨痛~~~



hehe~~~ ^.^



之後, 仲有得食舅母煮嘅好好味dinner~~~


dadi威話, 今日嘅滿足指數係 5個蘋果~~~~ ^.^ hehe!!!


happy father's day喇~~~ ^3^ 


沒有留言:

張貼留言