2010年6月6日 星期日

2010.6.2 一人一脾 ^.^

呵呵!!! 就黎11個月大嘅衛珏澄小朋友, 6月出多左一隻牙仔, 而家係level 3有牙妹喇!!!


呢一晚, 我地屋企蒸左隻雞~~~


為食妹食完自己碗粥仔, 仲呱呱叫想攞野食~~~


mami決定~~~ 醒隻去皮大雞脾佢嘆吓~~~ ^.^


照計, 都食開雞肉粥仔, 應該無問題啦~~~hehe~~~


都話第二個, 大人緊張少好多~~~


仔仔豬就一向都霸左一隻咖喇~~~


於是, 就第一次 "一人一脾"喇~~~ ^.^ 睇黎, 以後我地屋企嘅雞脾都係咁樣分配咖喇!!!


 


妹妹好開心~~~ 第一次擁有大雞脾一隻~~~ ^.^



咬得幾滋味~~~ 當然, 咬得太大舊嘅, 會比mami食左~~~ hehe!!!



lumlum豬隻雞脾, 都因為妹妹都有一隻而珍貴左~~~ ^.^ 珍惜左~~~



一人一隻, 好好味~~~



你又咬, 我又咬



哥哥話: 妹妹, 你睇吓~~~ 幾大啖!!!!!!



妹妹示範: 我夠得咯~~~



哈哈~~~ 睇見佢兩個就開心~~~



yummy~~~ yummy~~~



hehehe~~~ ^.^ love you two~~~~



你兩隻小寶貝知道嘛???? 曾經....... 爺爺嫲嫲屋企蒸雞時, 嗰兩隻大雞脾係醒我同你地dadi咖~~~~ 睇怕, 以後都係留番比你兩個咖喇~~~ hehe!!! ^.^


ps: 一週年開倉大特賣已經完滿結束喇~~~ 好多謝大家支持!!! ^.^


有好多客人話見到baby kigdom介紹, 所以識上黎, 真係好多謝幫我地介紹左開倉嘅mami!!! ^.^ 雖然我地唔知道你係邊個, 不過真係唔該晒!!!


有客人話其實我地應該開一個星期倉, 人客介紹再介紹, 會更好成效!!! 真係好多謝你地意見呢!!! 不過我同kitman ee要自各放低兩隻小寶貝, 早出晚歸左3日, 都已經好夠皮喇!!!! 掛c人~~~ ^.^


所以, 唯有網上優惠繼續益大家~~~ ^.^ 折扣繼續至6月13日~~~


開倉先有而未上架嘅新貨, 就等我努力逐d上架比大家選購啦!!! 加油加油~~~


http://www.lum-smart-family.com


再一次多謝大家支持呀!!!!!!!!!!!!!!!! ^3^


沒有留言:

張貼留言