2010年6月1日 星期二

兩歲10個月 - 古靈精怪lumlum豬 ^.^

兩歲10個月大嘅哥哥lum, 其實都幾乖乖!!!


除左有時見到mami照顧澄澄, or同妹妹比較close時, 會突然發癲地扭計, 尤其是見到其他親戚朋友時, 就更加痴mami, 會求其搵d野扭mami理佢, 大喊等等. 都好嚇人~~~


不過, 各位親戚好友, 如果我地放學係屋企時~~~


佢地兩個係咁嘅:


呵呵!!! 見唔見到妹妹????



or 咁~~~



有時一齊玩, 有時各有各玩~~~ 好和平咖~~~ ^.^



再講番lumlum豬先, 其實mami覺得佢trouble two嘅時間好少, 真係唔算好多麻煩野!!!


呢兩個月開始多左自己嘅主見, 自己嘅意見, 好似有時係度唔聽話攪對抗咁, 但係我又覺得好正常, 好想比多d空間同自由度佢, 所以反而好多時同dadi有唔同嘅處理方式!!!


有好幾次仲發現原來唔好阻止佢一d好似好百厭嘅野時, 會比佢自己研究左d野呢~~~


例如: 飲湯時, 死都話要自己倒落去個水樽入, 然後又要放舊粟米入埋去..... 當時其實真係激c人咖, 無黎正經, 好好地食好個飯, 飲埋d湯好唔好呀????


但係嗰一刻, dadi未放工, 工人姐姐食緊飯, 我就匆匆食完抱緊妹妹唔知做緊乜....


無氣話佢..... 由得佢啦,


只係用個口講住佢: (提住自己要positive咁教, 唔好講"唔好乜乜呀", 而且要句子精短, 否則佢根本聽唔到!!! =p) 


喂!!! 小心d呀!!! 倒準d呀!!! (positive咁教, 唔好講"唔好倒瀉呀", 講完多數都一定瀉晒咖) 


最好唔好放粟米啦~~~ 會塞住支飲管咖......... (呢個真係唔講"唔好乜乜乜", 唔知應該點講) 


乖乖地食埋幾啖飯啦~~~


坐定定食埋先啦~~~ patpat痴住櫈啦~~~


快d好好地飲埋d湯啦~~~


我一邊講, 佢一邊玩!!!! 到底有無聽到我講呢..... 我都唔知~~~ >.<~~~


結果, 到最後!!!


佢竟然將個水樽蓋打開倒轉, 抆左支飲管, 插左係另一面, 放左舊粟米入去.....


但係...... 仍然飲到湯~~~~~~~ 無塞住, 成個水樽d配件變晒位.... 仲飲到!!! 勁!!!!


呵呵!!! 然後好happy!!! 自己坐定定食晒d飯, 飲晒d湯!!!


食飽洗手換埋比d湯整濕左d嘅衫, 攪掂!!!!!


我係度諗, 如果我之前好勞氣咁阻止左佢玩, 迫佢乖乖食飯, 可能都成功!!! 不過大家都一定好唔開心.....


嗰一刻, 又再提醒自己一次..... 只要唔危險, 唔會整親自己同人地, 盡量都唔好no佢地咁多啦~~~ 比多d空間佢地啦~~~


我真係唔係想要一個好乖乖, 好聽話,  好有規矩, 好似一個機械人咁嘅乖豬lumlum!!!


希望我地大人可以互相提醒, 目標一致, 和平合作教大兩個小寶貝啦!!! ^.^


送上 古靈精怪lumlum豬 ^.^


玩緊d mami教緊妹妹放同埋執嘅玩具仔~~~



呢d 通心粉玩左兩年喇~~~ 抵!!! =p 睇番: 2008.9.1 開學日玩自製玩具^.^



玩手指~~~



見我揸相機, 整醜怪樣~~~ ^.^



整好d手指~~~



再古怪d嘅~~~



好開心~~~ 好滿足~~~ hehe!!! ^.^



love you two~~~ ^.^


ps: 呢個星期四五六, 我地 smart family 陳列室一週年開倉大特賣
詳情請睇: http://www.lum-smart-family.com/ ^.^



沒有留言:

張貼留言