2010年3月25日 星期四

麥當當 玩具s ^.^

wow~~~ 好開心好開心擁有左呢set玩具呢~~~ ^.^ 多謝老公~~~ ^.^



澄澄同我一齊拆~~~ ^.^



未開封時係一個屋型袋 加 5細1大公仔~~~ ^.^



係咁嘅~~~ ^.^ big mac officer係大隻嘅!!! ^.^ 4月1日開始可以換埋隻細版!! ^.^



妹妹, 得唔得意呀???



袋晒落個袋比你幫我拎出廳先~~~ ^.^



哎呀!!! 好重呀???



唔洗你拎喇~~~ 即刻開心晒??? 哈哈!!!



出廳等我啦~~~ 而家整左個好重嘅膠箱比澄澄自己學扶住企!!! ^.^



等mami排好佢地影吓相先~~~



好快就比隻小monster攪亂晒~~~ 呵呵!!!



mami決定打開埋d膠袋仔~~~ 妹妹即刻逐個想攞出黎玩!!!



再排隊~~~ ^.^



再比小monster攪散~~~



影張相先~~~ 個個都有名, 同埋盒底仲有介紹咖~~~ ^.^



妹妹, 你鐘唔鐘意佢地呀?? mami其實都幾鐘意食麥記, 耐唔耐就好想食吓!!! 哈哈! 暫時哥哥lumlum都係鐘意去食corn corn!!! 等你大個d我地一齊去食吓!! ^.^ 



終於影到個全家幅喇~~~ ^.^



其實係1/4起開始可以買$18食物 + $12換一隻~~~


25/3開始可以成set買~~~ ^.^



仲有隻mac tonight月亮先生, 就要24hours麥當當先有~~~ ^.^



老公~~~ 到時記得同我換埋細big mac同佢呀!!! hehe~~~ ^3^ 


沒有留言:

張貼留言