2010年3月4日 星期四

2010.2.10 SFCC Mama & BBs CNY gathering

多謝ada ee安排, 我地SFCC MAMA CLUB初七人日,一齊去左個club house gathering呢!


真係好開心見到呢班中學同學仔呢~~~


難得嘅大合照~~~ ^.^



今次仲有由台灣返黎嘅KITTY MAMA + BB, 同埋好耐無見面嘅另一位ADA EE + BB呢!!



3個細BB~~~ ^.^



右埋HOLOY EE個細B~~~ ^.^



同PATGI EE交換BB~~~ ^.^



傻妹妹~~~



為食哥哥~~~ ^.^



我地發現, 做左MAMI嘅, 好鐘意著黑色~~~ HEHE!!!



有相框嘅相, 係咪特別靚呢 ???


古惑妹~~~



好似靚到人都靚左咁~~~



就係呢位爸爸影咖喇~~~ 真係影得好靚呢!!! 有你做攝影機真係好喇!!! 多謝呢~~~ PATGI EE同埋JAYDEN BB真係幸福呢~~~



多謝契媽契爺黎左~~~ ^.^ 快D加油啦!!! 等緊我個契仔OR契女呢~~



呢個CLUBHOUSE仲有個大劇院!!


有得睇WIGGLES~~~ MAMI們可以好輕鬆咁吹吓水~~~ ^.^



仲有另一邊嘅PLAYGROUND!!!


.


妹妹, 你就快可以有份玩咖喇~~~



而家坐定定睇住哥哥同小朋友玩住先啦~~~



^.^




MAMI自從陀妹妹, 揍妹妹, 好耐都無同過仔仔豬係呢D設施玩玩玩喇~~~



我都玩得好開心呢~~~



期待睇住你兩個小寶貝互相扶持, 齊齊玩~~~ ^.^



DADI~~~ 幾時帶我地去PLAYTOWN呀??? 我仲未玩過個SLIDE呀!!!! ^.^ 



沒有留言:

張貼留言