2010年3月6日 星期六

>.<

好攰.....


mami覺得好攰......


身心都好攰.......


因為今日嘅lumlum豬好扭計... 乜都喊....


大大滴眼淚, 真係好傷心, 張紙摺趨左.....喊, 食飯點嗰d醬用晒.....喊, 好似搵計扭咁, 乜都.......喊~~~ 真係挑戰緊我嘅EQ.....


教佢有事慢慢講, 想要乜就同我地講, 張紙趨左好小事......


不停咁講講講, 氹氹氹, 解釋解釋解釋, 分散注意力....... 不停咁REPEAT.... 好攰........



其實, 諗番自己呢個星期嘅我嘅SCHEDULE.... 真係好攰.....


7-8am: 正式起身(視乎兩隻小寶貝情況)


8:15-8:30am:  揍仔仔豬返學


8:30-9am: 食早餐, 買餸


9am: 餵妹妹, 好彩都有得瞓多陣


10am: 妹妹多數起左身, 同妹妹玩吓學吓野


11:15am: 同姐姐&妹妹落公園行


11:45pm: mami自己離開公園先, 返倉做野


12-3:30pm: pack貨, 跟單, 收貨, 執貨, 出速運, 寄平郵, 招呼客人~~~ ^.^  


4pm: 返屋企, 餵妹妹, 揍妹妹, 陪妹妹玩吓


4:45pm: 揍lumlum豬放學(有時同妹妹一齊, 有時佢係屋企瞓覺)


5-6pm: 同哥哥行吓商場, 係公園玩吓


6:15pm: 返屋企同lumlum豬冲涼


6:30pm: 兩個寶貝一齊玩


7:15pm: 食晚飯, dadi多數都返到黎喇, 不過lumlum豬呢期食飯都好扭.... 其實係由接佢返黎都搵野扭.....


8pm: 一家人玩吓, 攪吓呢攪吓lo....


9pm: 同妹妹冲涼, dadi同lumlum豬瞓覺


9:30-10:30pm: 兩個大人揍兩個寶貝瞓覺, 多數兩個都要碌碌碌.... 攪好耐先瞓....


11-12pm: 我地自己私人時間, 上吓網, 跟吓單, 如果要上貨就再夜d先瞓...  


12-1am: 上床瞓.....


1am-4am: 好彩嘅妹妹就瞓到4點, 唔係mami就中間唔知醒左幾多次


4-7am: 餵妹妹, 好彩嘅好快就可以放番佢落床仔, 唔好彩嘅就係大床醒吓啜吓瞓吓咁! 如果lumlum醋豬半夜有醒, 就會喊要搵mami, 我就會過左去佢床仔...  然後阿妹喊, 我又過番大床揍佢....


7-8am: lumlum豬多數都呢段時間自然醒, mami就起身陪佢揍佢, 然後最遲8:30出門口返學!!!  


即係又再開始8-8:30am.... 揍返學.....


其實, 最辛苦係夜晚無得好好休息...... 點解我d仔女夜晚成日醒嘅???? 成日都好似聽到好多bb自己瞓好多個鐘頭, 瞓天光嘅???? >.<............


前排, 我直程比左張大床姐姐揍住妹妹瞓, 自己同dadi瞓廳算數.... 不過, 我都係覺得應該自己揍番, 教番佢乖乖自己瞓床仔......


晚晚無覺好瞓, 加上一個兩歲幾日日搵野扭嘅lumlum豬................


我真係就快發癲............................... >.<~~~~~~~~~~~~~~~


多謝天主, 賜左個好好笑容嘅妹妹比我, 就算我同dadi揍住個喊晒嘅哥哥, 佢都係好乖乖好合作咁陪住.... 無扭埋一份..... 唉....


希望, 兩隻小寶貝瞓好d!!! mami dadi可以瞓多d, EQ高d!!!!


希望, lumlum豬開心d合作d, 快d過左呢個階段, 乖乖豬, 有事慢慢講, 唔洗喊!!! we love you much.....


希望, dadi上完training, 可以多番d時間同埋精力陪我地.......


ps: 睇番"我的兩歲孩子" , 佢教家長, 放鬆嘅最好方法係..... 大家分開吓..... !!!


仔呀仔, mami可能唔係有乜特別野, 都約爺爺嫲嫲放低吓你, 大家都抖吓.... 唉...


沒有留言:

張貼留言