2009年7月23日 星期四

2009.7.18 澄澄12朝

Hello咁多位~~~ 其實我7月17日出院嗰日已經係11日人仔喇!!!


第二日, 7月18日, 就有好多人黎左屋企同我慶祝12朝喇~~~ ^.^ 



我地屋企咁細, 真係辛苦晒大家喇~~~ ^.^



大部份都係dadi嘅屋企人~~~~ ^.^ 好多人抱妹妹呢!!!



12朝嘅主角 - 豬腳薑同埋雞酒~~~



yummy~~~~



唔該晒太婆婆幫我地煮雞酒~~~ ^.^



12日大嘅妹妹~~~ ^.^ 乖乖地喇!!!



仲有bb表叔(dadi威個表弟)都黎左呢, 又多左個表姪女喇你!!! ^.^



我地屋企好多玩具比佢玩呢~~~ ^.^



笑得好可愛呀!!! ^.^



哥哥仔就係呢日開始發燒喇!!! 一早6點燒醒左!!!  


睇左醫生, 食左藥, 啱啱瞓醒晏覺仔嘅傻樣!!!



今日(23/7)又再睇一次醫生, 真係唔知點解咁燒燒燒, 多數係半夜4, 5點, 同埋下晝3,4點會高燒一次!!! 唉....


仔呀仔!!! 加油呀!!! 快d舒服舒服好番!!! 醫生話佢咁精神, 仲玩得咁開心應該都無乜野!!! 不過燒左成個星期比左3日抗生素佢食, 睇吓會唔會好d喎!!! 



兩個寶貝豬, 健康健康, 平安平安呀!!!


ps: 新貨推介: 韓國原裝BUGSLOCK純天然香茅驅蚊手帶!!! 真係好好用!! 小心唔好周圍亂買!!! 因住買到d假貨呀!!!


pps: 另, 我上左珏霖生日禮物嗰set新嘅連埋個bb嘅一家7口, 可以配合各款玩具屋玩角色扮演遊戲!!!


link番之前有時間寫左嗰篇: 店主小分享: 玩具屋的好處!!! ^.^


仲有間新屋, 係日本草莓咖, 又係好靚好正呢(不過好重), 如果唔係有彩色寶寶之家, 我都好想要呢間呢, 仲可以keep晒d傢私係入面!!! 等我有時間上埋網先, 等下啦!!! ^.^ http://smartfamily.shopping.babysky.hk/


1 則留言: