2008年12月31日 星期三

2008.12.20 part 1 - 遊公園@dadi生日正日

12.20dadi生日正日, 我地兩個瞓醒就去揍番仔仔豬一齊過喇!!! ^.^


下晝見天氣好好, 我地去左美孚個公園行吓~~~



去到見到有表演睇喎!!! 又同仔仔睇吓先~~~



睇到呆晒~~~ 哈哈~~~



仲比dadi玩跟住人地耍太極添呢~~~ 哈哈~~~



跟住我地周圍行吓先~~~



同dadi睇魚魚~~~



係條橋度努力塞個頭入去~~~ 仔呀!!! 塞到就閉喇!!! 要搵消防員救你咖!!!



叫mami一齊~~~



哈哈~~~ 好啦~~~ ^.^



跟住行吓行吓, 發現阿仔好鐘意研究地下嘅所有野!!! 包括植物, 石頭, 木頭, 泥, 小昆蟲.......


仲會特登執起d花瓣.....



然後行行行, 行去另一邊花槽, 放落去~~~~



跟住好成功咁嘅樣~~~ ^.^



又會放d石頭仔落呢個hole~~~ 我地兩個坐係度由得佢玩"執..行..放..." 都玩左好耐呢~~~ ^.^ 



終於要dadi抱起先行到去下一個地方!!!


生日快樂呀~~ dadi~~~ ^.^



去到草地, 繼續執執執~~~



今次係執木頭~~~



又執到d好野喇~~~ 之後點呀???



走走走走~~~ 攞去比dadi睇吓~~~ ^.^



揸好d先~~~



比dadi睇吓~~~



hehe~~~ ^.^



最後, 同dadi一齊行上小山坡.....



哎呀~~ 跌左個仔.....



mami見到佢自己又行上去行~~~



仲驚過佢... 點解d小朋友唔怕跌嘅????



仲衝番落黎呢~~~ ^.^



玩克一大餐, 我地去tea 一tea先~~~



小珏霖嘆左個cake!!!! yummy~~~~



part 2待續.....


沒有留言:

張貼留言