2008年12月4日 星期四

2008.11.30 賀契媽畢業 ^.^

星期日, 我地過左海去左hk park!!!


同契媽影靚靚畢業相!!



恭喜晒你辛辛苦苦, 捱完個MBA喇~~~ ^.^



比仔仔豬戴吓先~~~ hehe~~~



跟住契媽去還袍, 我地同仔仔豬睇左陣魚魚~~~



唔知道係咪公園知道多人黎影相呢, d水好好好清好乾淨呢~~~



hi ~~ fish~~~ 睇得你地好清楚呢~~~



仲有靚女主動埋黎吹吓水添~~~



嘩~~~ 拖手仔添呢~~~ 而家d女孩子真係主動喇!!! hehe~~~



同DADI一齊扮魚魚~~~



又好鐘意走去玩呢個水泡~~~



好鬼大力搖人地呢~~~ 百厭豬~~~



契媽返黎喇~~~ 比左張證書佢玩!!!



又同契媽契爺影吓相~~~



哈哈~~~ DADI威影到呢張好鐘意呢!!! 原來平時我呢個傻婆mami就係咁引個仔望鐘頭~~~ ^.^ 



之後我地又上左契媽屋企~~~



我地仲係上環個街頭小fair買左一籃玩具生果蔬菜比仔仔豬玩呢~~~



都好真咖~~~ ^.^



真到佢成日放入口.... >.<~~~



第二次見lucy喇~~~ 今次仔仔一d都唔怕lu!!!



仲會自己行埋去撩lucy~~~



同契媽契爺peekaboo得好開心~~~



玩到好癲呢~~~ hehe~~~ 



仲玩左好多好多野~~~


同契媽玩冰凍kiwi凍面面玩得好開心呢~~



兩個好sweet呢~~~ ^.^



恭喜晒呀~~~ 契媽~~~ 下年生日唔洗溫書考試喇!!! hehe~~~ 我地一齊去玩啦~~~


1 則留言: