2008年12月9日 星期二

2008.11.29 探訪小彩鈴 ^.^

嘩~~~ 眨吓眼又成個星期無寫blog喇~~~  ~~~


愈唔寫就愈懶寫.... 因為節目一樣咁多, 唔寫唔寫都唔知由邊度開始番咁呢....


好啦~~~ 寫番11月尾嗰日先~~~


11.29 去左探小彩鈴!!



我地由暑假開始約, 竟然約到11月尾先見到面!!! 哈哈~~~



我地等30號巴士等到傻左...... 激c人.... 遲大到真係唔好意思呢!!!


之後一上的士阿仔就瞓左喇!! 所以去到時仲係瞓到豬仔咁!!!



之後比我地嘈醒左, 一起身見到咁多玩具, 一d都無扭計就開始同彩鈴玩喇!!! 仲霸住人地間屋添呢~~~



小彩鈴真係好多好多玩具呢~~~



呢間大屋阿仔都玩得好開心呢~~~



最後仲玩呢個hammer同波波玩左好耐呢~~~



不過嗰日我地部相機無乜電, 所以得好少相呢~~~


都係link番彩鈴媽呢篇先: 2008.11.29 小珏霖到訪


彩鈴ma, 我呢個星期六仲未知道得唔得呢~~!!! 到時call你吓~~~


ps: 探完彩鈴之後, 我地去左靚靚auntie孫嘅wedding banquet呢!!! 不過dadi要返night所以我地走左先呢!!! 恭喜晒你地呀!!! ^.^



5 則留言:

  1. 期待你的出現...芬芬..珊珊同胡sir加bb都會黎...希望到時見到你la>....

    回覆刪除
  2. 間麵包超人屋好得意呢!

    回覆刪除
  3. 可以代問下小彩鈴媽咪間麵包超人屋係where可以買到呢????thx

    回覆刪除
  4. 間超人屋係沙田好運中心買的...好似399元..不過已經俾小彩鈴整爛左個窗...可add我的blog或facebook看看

    回覆刪除
  5. to Rain 囝囝 Alvin
    灣仔集成中心售260元面包超人屋......

    回覆刪除