2010年8月12日 星期四

2010.8.9 珏霖返新學校的第一天 ^.^

lumlum豬3歲喇~~~


上年年頭, mami諗左諗右, 結果都係決定新學年同佢轉一間新學校~~~


希望佢而家最最最好似海棉咁, 亳不費力地乜都吸收得好快嘅時間, 比多d野佢學, 而家呢間新學校, 主要係課程好得黎, 又係小班教學!!! ^.^


希望遇到好好嘅老師, 令lumlum豬繼續佢日日都開心返學嘅生活啦~~~


多謝nursery嘅李老師, 我成日都話, 能夠係2歲入學時, 遇到咁好咁有經驗, 又照顧小朋友心理嘅好老師, 真係小珏霖嘅福氣呢~~~ 希望我地有時間多多見面, 大家咁近, hehe, 咁小珏霖就可以永遠擁有你呢個好朋友喇~~~ ^.^


好喇~~~ 出發喇~~~ 呢間學校8月9日就開學喇~~~ 真係好早呢~~~


第一天返學, 一個家長可以陪同, dadi返工, mami同lumlum豬出發~~~


第一天無校車接送, 我地搭mtr返去~~~



古靈精怪豬~~~



而家影相成日都唔正經~~~



^.^ 落左地鐵, 我地就join埋ada ee同gloria齊齊返學!!! ^.^



返到去mami陪住入課室上堂, 仔仔豬開頭有d怕醜, 之後NET Teacher黎講故事, 佢就投入晒喇 ~~~ 會答吓問題, 又笑得好happy!!! ^.^


mami都好放心喇~~~~ ^.^ 一班15個小朋友, 兩個老師!!! 應該handle得你地好好!!! ^.^


然後放學, 我地同ada ee & gloria行番去又一城lunch!!!!


曬到呢..... 真後悔唔搭的士.... >.<~~~ 不過順便話比lumlum豬知道, 如果唔搭校車呢, 我地就日日都要行呢條路, 而搭校車呢, 就直接返到學校門口呢!!! ^.^


食飽飽, 去行吓街街時先記得, 唔記得同佢兩個影吓第一日返學相呢....


不過, 去到反斗城嘅小朋友~~~ 踩我都傻喇~~~


呢樣玩吓~~



嗰樣又爭吓~~~



aiya~~~ mami買完個地球, 好似又出左新version......



心心~~~ 成功影到一個~~~ ^.^


呢間學校, 男女杖服唔同顏色~~~ ^^



反斗城其實真係一個好地方~~~ 小朋友逐樣explore時~~~



mama們可以hea一hea~~~ hehe!!! ^.^



跟住我地就返左屋企瞓晏覺, 同埋陪妹妹玩喇~~~~ ^.^


明天8月10日先係大挑戰~~~ lumlum豬第一次搭校車~~~ ^.^


舖頭仔消息: 8月新貨 ^.^



2 則留言:

  1. 我哋係N1D, 同gloria同班嫁!
    [版主回覆08/13/2010 09:00:00]^.^ lumlum豬之後兩日話gloria無返學... =p
    因為兩班見唔到面呢~~~

    回覆刪除
  2. 果時bowie返學, 我就係第1, 2日同佢搭的士, 搞到佢之後唔肯坐校車, 成日都要搭的士. 甘當然我又係搵日同佢行去搭MTR, 又係曬同熱到佢傻, 之後佢就乖乖坐校車啦....因為我話無甘多$$搭的士, 唔搭校車就要日日行去坐MTR架~~~

    回覆刪除