2010年8月9日 星期一

2010.8.3 好HAPPY之 海洋公園夏水禮 ^.^

8月1-8日, 小珏霖放左一星期暑假~~~


mami今日先有d時間寫番篇ocean park blog~~~~ ^.^


我地玩得好好好開心呢~~~~ ^.^


thanks 爺爺嫲嫲同我地一齊去!!! 幫左我地好多好多忙呢~~~


11點幾12點到達~~~ 先join埋ada ee同埋gloria姐姐仔~~~ ^.^



第一個活動, 我地玩左水戰, 不過影唔到相~~~ hehe!!!


第二樣, lulum豬同gloria就玩呢個迷你版 slide喇~~~ 好開心好興奮呢~~~




爬上去係咁嘅~~~ ^.^




妹妹未玩得, 係側邊玩住水柱先吓~~~ ^.^



dadi難得上鏡~~~ hehe~~~ ^.^



妹妹, 睇乜咁興奮呀????



原來係見到玩完slide嘅哥哥~~~ ^.^



第三樣, 我地玩呢個泡泡dancing room~~~ ^.^



原本有隻細膽豬仔唔肯玩~~~


我同ada ee & gloria入去玩比佢睇, 佢見我地咁開心先入埋黎一齊玩咋~~~ ^.^



happy~~~~ 好似落雪咁呀~~~ ^^



玩到好投入呢~~~



唔見左lumlum呀~~~~ ^.^



玩完嘅我地~~~ 成身泡泡~~~ hehe~~~



成身泡泡嘅小珏霖, 唔冲身住~~~



跑去邊呀????



哈哈~~~ 原來係比爺爺嫲嫲睇吓呢~~~ ^.^



妹妹跟左爺爺嫲嫲食飯先, 我地同埋dadi威再玩左一次泡泡~~~ ^.^



呢隻垃圾桶仔好百厭咖, 會撩伙傾計, 然後噴到你一身都係水咖~~~ ^.^



跟住我地想帶兩個小朋友玩個中slide~~ 不過要107cm高先得呢..... 所以無份玩!!!


唯有玩slide下面嘅彈彈床啦~~~ ^.^




然後~~~ 我地就出發去玩第二樣喇~~~ ^.^



上左好多好多層電梯~~~ ^.^



thanks爺爺嫲嫲咁熱陪住我地~~~ ^.^ 原本我地仲想返大陸玩多日, 結果都係放棄左先~~~ 呢排太太太熱喇!!! 秋涼少少先再去玩~~~ ^.^



兩隻小寶貝~~~ ^.^



我地入左太平洋館睇sea lion~~~ ^.^ 呢個潛水員係清潔緊poo poo!!! 哈哈!!



你地好似樣呀~~~~ ada mama~~~ ^.^



小lumlum ~~~ ^.^



妹妹都熱到傻晒~~~ ^.^



滑浪~~~ ^.^



扮野係dadi嘅強項~~~ ^.^



然後我地就食左d野~~~ lumlum豬已經暈左係bb車 lu~~~ gloria好叻女呢!!!



alva ee& audrey 都黎到喇, 同我地去左睇威威劇場~~~


妹妹milk milk time, 哥哥就中途醒左一齊睇~~~ ^.^



下一站係 - 兒童王國~~~ ^.^



lumlum豬同其他小朋友share popcorn~~~ ^.^



心心, 我請你食啦~~~ ^.^



audrey~~~ 你嘅~~~ ^.^



玩jumping frog~~~ lumlum豬自己要求!!! 仲以為佢會驚呢~~~



嘩~~~



睇吓佢地3個~~~



小audrey~~~



gloria & lumlum



全部都笑得好開心呀~~~



真係好似好好玩咁呢~~



是日, 澄澄非常合作~~~ 爺爺嫲嫲都肯跟!!! 乖妹~~~



仲周圍行, 周圍玩~~~



玩完升天hot balloon, 已經天都黑晒了~~~


mami話, 想影跳跳相~~~ ^.^


原本諗住係我地3個大人跳跳跳~~~


點知, 1..2...3...跳~~~ 數多幾次, 就有多幾個小朋友參與喇~~~



結果. 係小朋友跳得仲高過我地~~~ hehe~~~



澄澄都有份咖~~~ 佢以為自己~~~ 蹲低起身就係跳喇~~~ ^.^



好happy~~~ ^.^



個個都係~~~ ^.^



^.^ 正~~~


2 則留言: