2011年1月3日 星期一

兩隻小寶貝近況 ^.^

兩隻小寶貝近黎都好似大個左好多~~~ ^.^



每到12月, 都係mami公司最忙碌嘅一個月, 因為好多人都會買禮物比小朋友, 所以我地多數都會舉行開倉!!! ^.^


上年開左幾日, 好多朋友同客人都話就唔到, 咁呀!!! 好啦~~~ 今年一開就個就開左十幾日~~~ ^.^ 生意都好好, 不過, 就少左好多時間陪仔女喇~~~


好彩dadai威放大假, 揍住佢地~~~ 希望你下個大假我地可以一家去旅行!!! 唔係次次你放假我就去左忙, 大家都無時間一齊玩!!! =p



聖誕後的一星期, mami放足自己一星期假期!!! 同兩隻bb周圍去玩~~~ ^.^



近近地行吓荃灣, 遠少少黃埇, 有日仲去到數碼港呢~~~ 呵呵!!! 玩番夠本, 好開心呢~~~ ^.^



好多朋友仔都想一齊出黎玩, 不過, 12月尾.... 好多大小朋友都唔舒服呢~~~


希望~~~ 大家新一年都健康平安!!! 得閒就約番我地啦~~~ ^.^




咁佢兩兄妹係點相處嘅呢???


um... 其實都唔係成日一齊玩~~~


好多時係屋企都係各有各玩玩具!!!


出到公園有時會一齊玩同一樣野....... 一陣~~~ =p



近排好少會有爭野玩情況出現, 最多都係爭mami~~~ =p



成日好想影到佢兩個嘅靚靚合照呢~~~



不過真係好難先叫到佢地一齊望鏡頭~~~



好多時見佢地一齊玩時, 哥哥好粗暴咁, 妹妹又無乜野喎~~~



只可以提吓佢地小心d~~~ =p



呢個係lumlum豬自創遊戲~~~


拉好兩張櫈, 叫妹妹上黎啦!!!


然後互相踢踢踢踢 ....


我諗應該幾痛, 不過你睇佢地幾開心~~~



都係除左鞋先好似無咁痛~~~ =p



然後兩個又玩sit down同stand up~~~



咁到底佢地相唔相親相愛呢???


um... 唔知道點解街邊or巴士上面d婆婆姨姨, 成日都會問一個問題:


"比左妹妹我, 好唔好???"


lumlum豬次次都會好緊張咁, "唔得!!!!!"


呵呵!!! 然後d婆婆之後就會同我講, 佢都幾錫妹妹喎!!! 如果好呷醋嗰d, 可能會拍手送妹妹比人~~~ ={


妹妹呢, 成日都睇住哥哥, 眼神傾慕~~~


不過, 如果佢玩緊d野時, 哥哥想行埋去, 佢多數係即刻出手打哥哥, meet哥哥........ >.<


哈哈!!! 有時對住佢兩個..... 真係唔知佢地想點~~~


不過, 多數都係好enjoy~~~ 好開心~~~


都係嗰句啦, 希望你地健健康康, 快快樂樂, 相親相愛 ~~~~


love you 2 always~~~~ even when i go to work sometimes~~~ =P


4 則留言:

  1. 新年快樂呀! 你係咪真係打算一日一blog喇?係既話我日日黎睇喎!

    回覆刪除
  2. 新年快樂呀! 等你BLOG等左好耐喇~

    回覆刪除
  3. happy new year ! add oil, busy mum !

    回覆刪除